Ruilen en Retourneren

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat de bij ons bestelde aankoop niet aan je verwachtingen voldoet.
Daarom is ruilen bij LuLu wonen geen enkel probleem.

Je kunt er voor kiezen om het product retour te sturen en het bedrag door LuLu terug te laten storten.
In dit geval storten wij het aankoopbedrag, na ontvangst van het product op je rekening.

Heb je bezorgkosten betaald? Dan krijg je deze terug als je de hele bestelling hebt geretourneerd. 

Bij het ruilen van een product voor een ander product in het assortiment van LuLu,
zullen wij het nieuwe product kosteloos naar je verzenden.

In beide gevallen ben je zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van je adres naar het adres van LuLu. 
Om miscommunicatie te voorkomen, verzoeken wij je vriendelijk om voorafgaand aan het terugzenden even contact
met ons op te nemen.
 

Je hebt het recht om het artikel binnen 14 dagen na ontvangst als retour aan te melden.
Je bent niet verplicht een rede van deze retournering op te geven maar wij stellen dit wel op prijs.
Iedere retournering is immers een leermoment voor ons.
Na deze melding heb je nogmaals 14 dagen de tijd om het artikel daadwerkelijk aan ons terug te sturen. 

Binnen 14 dagen nadat wij de retourzending hebben ontvangen ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening. 

Het op een hygiënische manier passen van artikelen is uiteraard toegestaan. 
Wij raden je daarom aan de sloffen op zachte oppervlakken (bijv. tapijt) en met sokken of pantykousjes te passen en uit te proberen. Indien je het artikel wilt retourneren, zorg ervoor dat je het artikel niet vies maakt

Mocht het product meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te passen, of te bekijken
dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg.

Het retouradres is: 
LuLu wonen 
Nijverheidsstraat 7
6658EM Beneden Leeuwen
info@luluwonen.nl

Belangrijk: voorzie de retourzending van een briefje met daarop je naam en bestelnummer

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt.
Toch vragen wij je vriendelijk om je klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging en zullen de klacht binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden. Mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie.
Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Onze gegevens:

LuLu wonen 
Nijverheidsstraat 7
6658EM Beneden Leeuwen 
info@luluwonen.nl
06-19630812

Garantie en klachten sloffen 

Alle Sloffen worden met de grootste zorg ontworpen en stuk voor stuk in elkaar gezet van kwalitatief, sterk materiaal. Voor alle sloffen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Daarnaast geldt voor alle sloffen van LuLu een eigen garantie tot 6 weken na levering. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie. Onder de garantie vallen:

   * Het loslaten van naden en stiksels.
   * Het vroegtijdig verschijnen van gaatjes in het leer.

Onder de garantie vallen niet:
   * Slijtage als gevolg van kruipen en/of gebruik op een ruwe ondergrond.
   * Slijtage als gevolg van buitenshuis gebruik.
    * Slijtage van zolen en hakken, kale neuzen en andere door verkeerd gebruik veroorzaakte gebreken. 

"Normale slijtage van wollen voeringen vallen niet onder garantie
helaas is dit een kenmerk van wol.

Mochten bovenstaande redenen zich echter voor doen, neem dan contact met ons op zodat we samen tot een goede oplossing kunnen proberen te komen.Binnen 2 werkdagen krijgt u een reactie van ons.

Bij retour zenden van artikelen na een klacht neem dan altijd contact met ons op!

De garantie geldt onverminderd de wettelijk rechten van de consument.

© 2021 - 2024 luluwonen.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel