Ruilen

Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat de bij ons bestelde aankoop niet aan uw verwachtingen voldoet.
Daarom is ruilen bij LuLu Wonen geen enkel probleem.

U kunt er voor kiezen om het product retour te sturen en het bedrag door LuLu terug te laten storten.
In dit geval storten wij het bedrag, en de gemaakte bezorgkosten, na ontvangst van het product op uw rekening.

 

Bij het ruilen van een product voor een ander product in het assortiment van LuLu, zullen wij het nieuwe product kosteloos naar u verzenden.

 

In beide gevallen bent u zelf verantwoordelijk voor de verzendkosten van uw adres naar het adres van LuLu 
en om miscommunicatie te voorkomen, verzoeken wij u vriendelijk om ook even contact met ons op te nemen.

U heeft de mogelijkheid om binnen 14 dagen uw artikel(en) retour te sturen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het artikel.

 

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht aan ons door te geven. Dit kan per e-mail en/of telefonisch.
Wij zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen deze binnen 7 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Onze gegevens:

LuLu Wonen
Nijverheidsstraat 7
6658EM Beneden Leeuwen 
info@luluwonen.nl
06-19630812